6 Συνήθειες που δεν βοηθάνε στο αδυνάτισμα

6 Συνήθειες που δεν βοηθάνε στο αδυνάτισμα

Να ξεκαθαρίσουμε κάτι πρώτα: Δεν θεωρώ πως όλοι πρέπει να είμαστε αδύνατοι και δεν γράφω αυτό το άρθρο με σκοπό να σε κρίνω για τα κιλά ή τον τρόπο ζωής που κάνεις. Ίσα ίσα, πιστεύω ότι όλα τα σώματα έχουν τη δική τους ομορφιά και ο κάθε άνθρωπος έχει τον δικό του σωματότυπο. Γράφω αυτό το άρθρο για όποιον θέλει να χάσει κιλά είτε για αισθητικούς λόγους είτε για λόγους υγείας και είναι καθαρά δικαίωμά του να το κάνει. Αν κι εσύ ανήκεις σε αυτήν την κατηγορία ανθρώπων, μπορεί να έχεις προσπαθήσει να αδυνατίσεις με διάφορους τρόπους και να μην βλέπεις τα επιθυμητά αποτελέσματα. Ίσως δεν φταίει απαραίτητα η διατροφή σου αλλά κάποιες συνήθειες που έχεις και καλό θα ήταν να τις κόψεις.

#1: Το να μην τρως πρωινό

Το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας γιατί σου δίνει ενέργεια και παράλληλα βοηθάει τον μεταβολισμό σου να ξεκινήσει να καίει θερμίδες. Δεν χρειάζεται να φας πολλά πράγματα, μπορείς να φας ένα τοστ και ένα φρούτο (τα φρούτα δίνουν ενέργεια), βρώμη ή δημητριακά.

#2: Τρως πολύ το βράδυ και τρως αργά

Την ώρα που κοιμάσαι ο οργανισμός σου καίει λιγότερες θερμίδες από όσες καίει κατά τη διάρκεια της ημέρας. Για αυτό, καλύτερα να φας βραδινό 2-3 ώρες πριν κοιμηθείς. Άσε που αν φας πολύ δεν θα κοιμάσαι καλά και την άλλη μέρα το πρωί θα πεινάς.

#3: Δεν κινείσαι αρκετά

Δεν σου λέω να λιώνεις στη γυμναστική αν δεν μπορείς να το κάνεις αλλά δεν χρειάζεται να παίρνεις αυτοκίνητο ή λεωφορείο για τις πολύ κοντινές αποστάσεις. Αν πχ θέλεις να πας για καφέ και πρέπει να περπατήσεις 20-30 λεπτά, καλό θα σου κάνει. Μπορείς να χαζεύεις λίγο δεξιά κι αριστερά, να κοιτάς κάποια μαγαζιά και, πού ξέρεις, ίσως βρεις και ένα καινούργιο στέκι.

#4: Αποκλείεις εντελώς ομάδες τροφών

Κάποιες τροφές είναι γνωστό ότι παχαίνουν και είναι λογικό να θέλεις να μην της καταναλώνεις. Αν όμως τις κόψεις τελείως και στερείς συστατικά από τον οργανισμό σου και όταν αρχίσεις πάλι να τις τρως θα ξαναπάρεις κιλά. Μπορείς να μειώσεις αρκετά την ποσότητα, πχ να τρως ζυμαρικά 1-2 φορές την εβδομάδα σε πιάτο του γλυκού και να συμπληρώνεις το γεύμα σου με πρωτεΐνη και λαχανικά.

#5: Δεν κάνεις τις απαραίτητες εξετάσεις

Πολλές φορές τα περιττά κιλά οφείλονται σε κάποιο θέμα υγείας που μπορεί να έχεις ή σε κάποια έλλειψη ή μπορούν να προκαλέσουν σοβαρές παθήσεις. Για αυτό, καλό θα είναι να συμβουλευτείς έναν γιατρό, να σου γράψει κάποιες εξετάσεις και να σε καθοδηγήσει σωστά.

#6: Δεν πίνεις πολύ νερό

Το γράφω για να το δω κι εγώ μπας και το εμπεδώσω. Το νερό είναι απαραίτητο για τη σωστή λειτουργία του οργανισμού σου. Επιπλέον είναι απαραίτητο στην καύση θερμίδων, είναι λιποδιαλυτικό και καταπολεμά τις λιγούρες. Αν αποφασίσεις να κάνεις γυμναστική, το νερό βοηθάει στη σωστή λειτουργία των μυών αλλά και της καρδιάς.

Leave a Reply

Your email address will not be published.