5 Συμβουλές για να είναι καλύτερος ο ύπνος σου

5 Συμβουλές για να είναι καλύτερος ο ύπνος σου

Ύπνος… Κάθε πρωί που ξυπνάμε ευχόμαστε για λίγο περισσότερο. Μόλις αρχίσει η μέρα μας το ξεχνάμε. Και το βράδυ, περιμένουμε πώς και πώς να κοιμηθούμε πάλι. Σε αυτό το άρθρο, θα σου δώσω μερικές συμβουλές για καλύτερη ποιότητα ύπνου. Αν η ποιότητα του ύπνου σου δεν είναι καλή, όσες ώρες και αν έχεις κοιμηθεί, θα αισθάνεσαι υπνηλία και κούραση.

Κράτα το δωμάτιο όπου κοιμάσαι σκοτεινό

Πολλοί άνθρωποι αισθάνονται ανασφάλεια να κοιμηθούν σε ένα εντελώς σκοτεινό δωμάτιο. Παρόλα αυτά, το φως μπορεί να προκαλέσει εκνευρισμό και να μην σε αφήσει να κοιμηθείς ή να γίνει ο λόγος να ξυπνάς κατά τη διάρκεια της νύχτας, κάτι που ελαττώνει την ποιότητα του ύπνου σου. Για αυτό προσπάθησε να το κρατάς σκοτεινό και να μειώσεις τους θορύβους.

Φρόντισε να μην κρυώνεις αλλά ούτε και να ζεσταίνεσαι

Οι μεταβολές της θερμοκρασίας είναι πολύ κοινός λόγος να ξυπνήσουμε κατά τη διάρκεια της νύχτας. Το καλοκαίρι γίνεται όλο και πιο δύσκολο, λόγω της αφόρητης ζέστης. Προσπάθησε να κρατάς το δωμάτιό σου σε θερμοκρασία δωματίου πριν ξαπλώσεις και αν χρησιμοποιείς κλιματιστικό να βάζεις Timer ή να ρυθμίσεις μια θερμοκρασία που δεν θα σε κάνει να κρυώνεις αργότερα.

Φρόντισε το δωμάτιό σου να μην είναι βρώμικο και να μην μυρίζει τίποτα όσο κοιμάσαι

Οι έντονες μυρωδιές θα σε ενοχλούν και όπως είπαμε και πιο πάνω, ο ύπνος σου θα είναι ανήσυχος. Επίσης, αν μυρίζουν πράγματα όπως φαγητό, τσιγάρο ή δυσοσμία του σώματος σημαίνει ότι αναπνέεις αυτές τις ουσίες όλη νύχτα. Αυτό, πέρα από δυσφορία, μπορεί να προκαλέσει αναπνευστικά προβλήματα.

Προσπάθησε να μην πας για ύπνο ενώ πεινάς αλλά ούτε και φουσκωμένος/η από το φαγητό

Πρώτον, η πείνα θα προκαλέσει δυσκολία στο να σε πάρει ο ύπνος. Ενδέχεται να ξυπνήσεις κατά τη διάρκεια της νύχτας ή ακόμη και να έχεις πόνους στο στομάχι όσο κοιμάσαι. Δεύτερον, ο ύπνος αμέσως μετά από πολύ φαγητό αυξάνει τον κίνδυνο εγκεφαλικού. Πέρα από αυτό, είναι πιθανό να νιώσεις αδιαθεσία όσο κοιμάσαι.

Να κοιμάσαι τις νυχτερινές ώρες

Τελευταίο και ίσως και πιο σημαντικό. Το “βιολογικό ρολόι” μας έχει ρυθμιστεί έτσι ώστε να κοιμόμαστε το βράδυ και να ξυπνάμε το πρωί. Αν κάνουμε κάτι άλλο (π.χ. να κοιμόμαστε το πρωί και να ξυπνάμε το απόγευμα), ακόμη και αν κοιμόμαστε 6-8 ώρες, ο ύπνος δεν έχει την ίδια ποιότητα. Μετά ακολουθεί αίσθημα “θολούρας” (όπως το τζετ λαγκ) αλλά και μπορεί να προκληθεί έλλειψη βιταμίνης D.

Αυτές ήταν οι συμβουλές μου για καλύτερη ποιότητα ύπνου. Ελπίζω να σε βοήθησαν! Όνειρα γλυκά…

Αν σας άρεσε αυτό το άρθρο, αφήστε ένα σχόλιο. Επίσης μην ξεχάσετε να γίνετε μέλη της όμορφης παρέας μας, γραφτείτε στο Forum μας και ακολουθήστε μας στα social media!

Leave a Reply

Your email address will not be published.